دیواره انجدان

شرح برنامه

گزارش برنامه دیواره انجدان

موقعیت جغرافیایی دیواره: روستای انجدان در استان مرکزی، شهرستان اراک، در دهستان مشک آباد

طول و عرض جغرافیایی:---

سرپرستان برنامه: رضا همتی غزاله روانخواه

دیواره انجدان

نام مسیر های صعود شده : مسیر شکاف  یا مسیر شماره 30 با درجه سختی 10

c ، هستی یا شماره 26 با درجه سختی 11a ، مسافر یا شماره 42 با درجه سختی 10d ، 25 متری یا شماره 28 با درجه سختی 12a ،  شاهین  یا شماره 44 با درجه سختی 10d ، بهنام یا شماره 41 با درجه سختی 10b  ، 97 یا شماره 43 با درجه سختی 10d

نوع صعود: طبیعی

نوع کارگاه های مسیر های صعود شده : حلقه و زنجیر

نوع میانی های مسیر های صعود شده : رول بولت و صفحه فولادی زد زنگ ، شماره 10

لوازم و تجهیزات فنی : کمک های اولیه- کوئیک درا- طناب 50 متری کلاه هارنس کارابین پیچ ابزار حمایت

حداکثر نفرات گروه: 12

تغییر ارتفاع صعودی بر روی خط الراس: -----

جان پناه : ندارد   اگر دارد نام جان پناه :----ظرفیت جان پناه:----نفر

محل های مناسب برای شب مانی (ارتفاع محل چادر زدن و تعداد چادر ): محل پارکینگ و اطراف پارکینگ

وضعیت هوا:  آفتابی

شرایط جوی: ---

وضعیت آنتن دهی موبایل: دارد/ ندارد

نوع شبکه تلفن همراه:  همراه اول / ایرانسل / رایتل

دسترسی به چشمه : ندارد اگر دارد محل داخل روستا ارتفاع ...................... نام ......................

مسیر صعود زمستان:---- مسیر صعود تابستان: ---

مقدار پیمایش: مدت زمان:--- مسافت:---

ریزش سنگ دارد اگر دارد محل ریزش: براثر خطای انسانی

ریزش بهمن دارد/ ندارد اگر دارد محل ریزش: ----

لوازم و تجهیزات لازم :------

فصل مناسب: بهار تابستان - پاییز

شرح برنامه:

طبق هماهنگی بعمل آمده با مدیر فنی خانه کوهنوردان تهران و اعلام برنامه  مقرر گردید15 آبان 1398برنامه فنی دیواره انجدان  به سرپرستی جناب آقای رضا همتی و سرکار خانم  غزاله روانخواه انجام پذیرد.

بعد از اعلام حضور افراد شرکت کننده و پذیرش آنها، افراد شرکت کننده در برنامه صبح روز چهارشنبه 15 آبان 1398 رأس ساعت 5:15 در میدان انقلاب به هم پیوستند و با دو ماشین شخصی در ساعت 5:20 از آنجا به سمت مقصد حرکت کردیم. گروه اول در ساعت 8:35 و گروه دوم در ساعت 8:45 به روستای انجدان رسیدیم و حدودا بعد از20 دقیقه که از موزه روستا نانی برای صبحانه تهیه کردیم به پارکینگ ماشین ها رسیدیم و بعد از آماده شدن نفرات، گروه اول در ساعت 9:05 و گروه دوم در ساعت 9:15 به سمت دیواره انجدان صعود کردیم و تقریبا بعد از 10 دقیقه گروه اول در ساعت 9:15 و گروه دوم 9:25 به پای کار رسیدیم ، ناگفته نماند که پاکوبی که تا پای دیواره طی کردیم با شیب ملایم بود و سریعا وسایل شخصی را پوشیده و ابزارها را آماده کرده و عکس ابتدای برنامه را گرفتیم و در ساعت 9:30 دقیقه بجز جناب آقای همتی بقیه دوستان صبحانه ای میل کردند و بعد از 10 دقیقه شروع به انتخاب مسیر کرده و فعالیت خود را آغاز کردیم. تا حدود ساعت 14:45 بی وقفه دوستان همنورد و سنگنورد فعالیت خود را ادامه داده و بعد از آن نفرات به صورت انفرادی یا دو نفر دو نفر نهاری را میل کردن و تا 15:30 دقیقه تمامی دوستان غذای خود را میل کرده و دوباره به صعود مسیر پرداختند. همگی  فعالیت خود را تا ساعت 17:00 به اتمام رساندیم و رأس ساعت 17:10 به سمت پارکینک حرکت کردیم و دقیقا رأس ساعت 17:25 عازم تهران شدیم و حدودا ساعت 21:00 به تهران میدان آزادی رسیدم و در آنجا دوستان از هم جدا شده و به سمت منزل خود رهسپار شدند و در اینجا بود که برنامه به اتمام رسید.  در این برنامه چالش خاصی نداشیم و همه چیز به نفع احسنت انجام گرفت و هر دو سرپرست ( سرکار خانم روانخواه و جناب آقای همتی) با صبر و حوصله تمام برای همه اعضا وقت و انرژی گذاشتن و از صمیم قلب تا جایی که می توانستند همه ما را راهنمایی می کردند.

مسیر های صعود و تلاش شده توسط جناب آقای رضا همتی : مسیر شکاف ، شاهین ، 25 متری

مسیر های صعود و تلاش شده جناب آقای مهدی قلی زاده : مسیر شکاف ، 25متری

مسیر های صعود و تلاش شده توسط سرکار خانم غزال روانخواه : مسیر شکاف ، شاهین

مسیر های صعود و تلاش شده توسط جناب آقای روزبه فرسیو : بهنام  ، 97

مسیر های صعود و تلاش شده توسط سرکارخانم مریم یارمحمدی: مسیر شکاف ، هم سفر ، بهنام

مسیرهای صعود و تلاش شده توسط جناب آقای سجاد فاضلی پور : بهنام ، 97

مسیر های صعود و تلاش شده توسط مهناز محبوب : بهنام ، 97

مسیر های صعود و تلاش شده توسط جناب آقای مجید نادری : مسیر شکاف ، هستی ، هم سفر ، بهنام